8 "Б"
Дзеці пабывалі ў заасадзе, у якім прадстаўлена больш за 40 відаў птушак і млекакормячых розных парод, можна было ўбачыць страўсаў, фазанаў, паўлінаў, больш за 15 відаў курэй, двух сябровак - мядзведзіцу Васілісу і сабачку Анфісу, ліс, янотаў, зуброў, Якаў, высакародных і плямістых аленяў, лам і муфлонаў, тыграў, рысь і льва, якія размешчаны ў сваіх асобных прасторных вальерах з маляўнічымі хаткамі.
Таксама дзеці наведалі ваенна-гістарычны комплекс "ПАРТЫЗАНСКІ ЛАГЕР" - РЭКАНСТРУКЦЫЯ ЛАГЕРА ПАРТЫЗАНСКАГА ФАРМІРАВАННЯ ПЕРЫЯДУ ВЯЛІКАЙ АЙЧЫННАЙ ВАЙНЫ.
Можна прайсці па партызанскіх сцежках, убачыць, што сабой уяўляў партызанскі лагер, з усёй яго інфраструктурай. Рэканструкцыя ўключае ў сябе будынкі, выкананыя ў натуральную велічыню і ў строгай адпаведнасці з дакументальнымі крыніцамі, якія знаходзяцца ў музеі Вялікай Айчыннай вайны.
Вы зможаце ўбачыць музейныя экспазіцыі, наведаць штабную зямлянку з радыёстанцыяй, зямлянку камандзіра з картамі і марзянкай, паглядзець як жыў радавы склад і што сабой уяўляла друкарня, дзе знаходзіўся каравул, зброевую майстэрню з самаробнымі аўтаматамі таго часу, лясную школу і санчастку.
В рамках проведения воспитательных мероприятий на осенних каникулах. В 8Б классе был проведен час общения "British and Amtrican culture in comparison". Где учащиеся проявили свои креативные качества, вспомнили историю США и Великобритании, поучаствовали в увлекательных играх.
Сумесна з навучэнцамі 8А класа быў арганізаваны прагляд і абмеркаванне сусветнага бэстсэлера, фільма, знятага па матывах твора Джоан Роўлінг "Гары Потэр". Дзеці з задавальненнем глядзяць дадзеныя творы кінематографа, прагляд фільма адбываўся на англійскай мове з субтытрамі.
Інструктаж для навучэнцаў і іх бацькоў аб ахове жыцця і здароўя на перыяд восеньскіх канікул
Апошні дзень чвэрці прайшоў у актыўным рэжыме. Былі выстаўлены адзнакі навучэнцаў, іх паводзіны. Была праведзена гутарка"Стань больш прыкметным у цемры".
Ўзрост 11-17 гадоў называюць падлеткавым узростам. У гэты час ідзе сталенне дзіцяці, ён не толькі інтэнсіўна расце фізічна, адбываюцца і змены ў яго эмацыйнай сферы. Падлеткавы ўзрост - час станаўлення характару. Псіхалогія падлетка характарызуецца пэўнымі асаблівасцямі, самыя складаныя з пункту гледжання выхавання прыпадаюць на перыяд крызісу падлеткавага ўзросту. У прыватнасці, у гэты час падлетак хоча як мага хутчэй стаць незалежным і адчувае моцную патрэбнасць у самавыяўленні. Менавіта ў гэты перыяд ўплыў асяроддзя, бліжэйшага акружэння мае вялікую сілу. Нярэдка падобныя жадання трансфармуюцца ць шкодныя звычкі, якія дазваляюць падлетку адчуць сябе дарослым.
Ўплыў бацькоў на падлетка з'яўляецца ўжо не такім адназначным, як у больш малодшым узросце. Падлетак змагаецца за сваю незалежнасць, адстойваючы сваё пачуццё даросласці, патрабуючы безумоўнага павагі да яго як асобы. Не атрымліваючы прызнання, падтрымкі і эмацыйнага цяпла ад бацькоў, ён па-свойму імкнецца супрацьпаставіць сябе ім. Падлетак нярэдка менавіта ў процівагу бацькам пачынае здзяйсняць учынкі, якія выклічуць у іх эмацыйную рэакцыю, хай і негатыўную, але ўсё ж не змогуць ігнараваць яго. Менавіта такім чынам развіваюцца адносіны з бацькамі, штурхаюць падлетка на ўжыванне ПАВ і фарміраванне іншых відаў адыкцый.
Была праведзена гутарка з дзецьмі аб бяспечных канікулах. Дзе мы ўспомнілі аб правілах дарожнага руху, наяўнасць флікераў у пешаходаў , прадухіленне траўматызму, карэктныя паводзіны ў грамадскіх месцах.
Дзень быў прысвечаны зносінам бацькоў з дзецьмі. У гэты дзень да навучэнцам 8Б класа прыйшоў Цюленяў Ілля, для правядзення інтэрактыўнай гульні "Трапны стралок". Першапачаткова для дзяцей была праведзена тэарэтычная падрыхтоўка з падрабязным тлумачэннем усіх асаблівасцяў гульні. Пазней дзеці з задавальненнем прыступілі да практычнай часткі.